Zznaark

Goday my frändz!

Just nu är jag döds trött och fråga mig inte varför... Jag har ju inte direkt haft en jobbig dag på jobbet med tanke på att jag inte äns drog mitt bongkort under hela dagen. Jag och Zandra fick sluta två timmar tidigare ^^

Sånt är uppskattat när man kan hämta ut ett gratis åkpass och åka i två timmar tills parken är stängd haha!
Zandra blev upptvingad i Uppsvinget hela två gånger hahaha :D Det finns ju inget bättre än att garva åt någons som är livrädd :D

Träffade även Frajdutt, mkt mkt trevligt!! Jag hoppas verkligen att jag är ledig den 9 juni då hon tar studenten :)
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

Köpte även två chokladmuggar till min "flyttahemifrånlåda" haha :D
Jätte fina...

äsch nu ska jag sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0