Morgonpigg?

Idag är jag riktigt morgonpigg... typ iallafall :P
Vaknade först runt fyra och kunde lika väl gå upp men jag var duktig och höll mig kvar i sängen, somnade om och vaknade åter igen vid 9!
Ja vad ska man säga?
Här ligger jag.. och ska alldeles strax ta mig upp ur sängen. Börjar ju få liggsår känns det som ^^

Idag ska jag jobba.. och jag hoppas verkligen att det är liiiite mer att göra än igår!! För fy vad segt det är när man sitter och viker servetter hela dagarna. Goa pengar men samtidigt slöseri på min tid ;P

Vad är det för dag idag?
Torsdag va?

Så var de ja... jag känner mig lite ur balans hahah har inte riktigt koll på tid och hela köret!!
Nu har jag inte så mkt mer att säga mina kära vänner.

Magen kurrar och frullen vill bli äten!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0