Jag är igång!!

Hej på er.. igen!!
Nu är jag på blogghugget som ni kanske märker.. detta är ju nästan för bra för att vara sant. två inlägg på hela två dagar :O
Kors in the take som jag brukar säga ;)

Sitter här på min säng och försöker sammla kraft för att gå och äta frukost och sminka mig osv osv. Men vädret där ute gör mig lite väl osugen på livet! Sen har man ju två hundar som för övrigt inte kan bli jobbigare, dom måste ju ut???? WHY MAN WHYYYY???

Åååh... aja regnet gör ju faktist att det blir mindre folk på Liseberg, vilket innebär mindre att göra för mig!
Då är vädret faktist lite okej :)



Idag blir kaninerna blööööta :(

Nu måste jag äta frulle innan min mage blir för arg!

Ha en trevlig dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0