Extremt mobbade men duktiga Josefine!

Hej på er mina vänner...
Nu kände jag att jag blev lite sugen på ett litet inlägg!
Bra? eller bara helt meningslöst? :D

Jag har tänkt på en sak...

Jag vet inte riktigt när jag senast fick sova ut HELT?
Visst jag kankse får sova till typ 13... men det är alltid någon som ringer och väcker mig.. oftast Zandra!!
Men idag var det min kära vän Karin seabrat. Denna gången var det helt okej eftersom hon bara ville berätta att hon hade fått ett litet jobb ;) Grattis till dig min sköna!

Tog då tummen ur och klev upp ur sängen... och vet ni vad jag har gjort idag?

Nej hur ska ni veta de...höhö
Idag har jag städat i vårat linneskåp.. rensade ut massa sletna lakan och vek fint ihopp allt! tog även skåpet med alla dukar och gardiner haha.. nolife.com :P
Direkt efter det satte jag igång helt... dammsög,skurade, tvättade två tvättar osv :D
Mobbat med duktigt eller hur?

Har även haft en mysig middag med Karin. Vi åkte till backaplan och köpte sallad på paprika... sen åkte vi mot Röda Sten och satt i solen... :) mkt trevligt!

Gud vad jag tjötar då!!
Påtal om något helt annat så fiser min tjocka hund riiiiiktigt illa ikväll!!
fy fan!!

phuuuu... äggbert gånger 1000 typ.

Nä men det var nog allt för mig. Kommer ni orka läsa allt detta?
Imorgon börjar min helvetes "helg" typ.. jag ska jobba ons,tors,fre,lör och söndag.. visst det låter inte så jobbigt.. men med olika tider och alla gäster på Liseberg tar det på mina små krafter.

Vi får väl se om det finns någon Josefine kvar på måndag!
annars var det trevligt att lära känna er ;)
För er som bryr er så är jag så fruktansvär sugen på thailand just nu... här är jag nära döden upplevelse på en enorm elefant... ser ni mina små tårar? :(



Haaha så jävla heta :D

Natti Natti!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0