Då tar vi nya tag!

God kväll mina sköna läsare..
Här ligger jag... ensam och övergiven...
Ska faktist sova snart men tänkte vara trevlig och leverera ett litet inlägg för eran skull!
Imorgon börjar jag jobba igen och denan gången med ett bongsystem som förhoppningsvis fungerar för alltid!
Nu kanske ni undrar vad jag menar med de?
Kanska lätt att klura ut faktist, förra veckan skulle vårat system stängas ner i endast fem minuter...
fem minuter= 3 dagar

Haha det var ju faktist stängt i fem minuter, sen fungerade det i typ 10 min.. sen vette gudarna vad som hände haha. Så under förra helgen fick vi nollbonga hela tiden. INTE KUL med full restaurang då om man säger så..
sjukt mkt mer dricks eftersom vi endast tog kontanter haha och det var väl det ända possitiva med det hela!
nä nu får jag korta ner de.. jag måste sooooova.
Börjar halv 2 imorgon tror jag. Jag litar på Zandra haha!
Ni får gärna sända iväg ett sms till mig imorgon ^^
ifall ni vill vara lite trevliga då.


:D

Tjing tjing
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0