Sorry lorry

Du vet väl om att du är värdelööös, vääääärdelööös och illa omtyckt för den du är...

Precis så ska ni sjunga för mig nu tycker jag!
Jag har ju tappat det HELT nu!! vet dock inte riktigt varför, men jag vill orkar inte sitta vid datorn hela dagarnaa, jag börjar känna att jag måste ta tag i mitt liv... jag är fet :D en riktigt kagge har börjat komma fram nu hahahaha

usch och fy!
nu ska jag in och luffa loss på facebook och sen ska jag nog nanna kudden.

Jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag vill sova ut imorgon eller om jag ska ställa klockan och göra lite nytta här i hemmet?!

spännande.


HALLÅ?!?! vet ni vad jag har gjort i två dagar nu?



gissa?






ÄTIT SUSHI :D Är du stolt över mig nu mamma? haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0