Kräsen med vädret

Godmorgon :)
Ja jag har precis vaknat... men jag är inte den ända i världen som sover såhär länge. Ringde även och väckte Björn OCH Jessica sååå ;P

Det första jag gjorde när jag vaknade var att titta ut för att se om det var vårväder.. till min besvikelse var det som ni kanske vet, .....Grått.... grått och åter grått!!
guuuuud vad trist :O

Tänk efter egentligen... förra några veckor sedan hade vi inte äns vårväder? Nu tittar man ut och bara hoppas på att det ska vara fint väder?:P

Men visar det sig att det är tråkigt grått väder ute har hela dagen blivit grå och tråkig typ.
Man blir ganska kräsen med vädret direkt hahaha ;D

Nu ska jag faktist upp och äta frulle och sen kissa mina små sovades hundar :P




Se på dem?! Självklart vaknade skraja Pyttan av mitt kameraljud haha :D
Söta vovvsingar

Puss

Kommentarer
Postat av: Daddy

Så söta !!

2010-03-18 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0