Jag lever :D

Oj hehe såg precis att det var 6 dagar 1 timma sedan jag skrev nått senast haha... Men det är skönt att inte behöva känna. Shit nu måste jag verkligen skriva nått, åååh detta kan jag skriva i bloggen osv. 

Nu lever jag mitt lamadjursliv istället. Fyttifanken vad tråkigt liv jag har just nu.
 Men nog om det, jag lever och idag tänkte jag bjuda på lite roliga shopping bilder sen jag var på G-kås och sen idag..
Idag har jag,Mamma, Jessica och hennes mamma och pappa varit på Fashion House i Mölndal. Dom hade någon utförsälning serrö.

Är ni berädda.. Jag börjar med G-kås !!



En koralröd stoor tröja :) Har faktist på mig den nu höhö


Två små söta magtröjor :P


En ny BH-storlek :D Jag är så stolt hahaha...


En grr grr ;P


Ja ni ser ju själva vad det är.. ett par svarta och ett par vita.


Åh.. går inte att rotera.. men det är min älskade mysdräkt haha .. världens sämsta bild eftersom det ser ut som att jag köpte 4XL typ.
SÅ det var alla kläder ifrån G-kås..


Nu börjar dagens shopping!


en kort jeansjacka för 250:-


En boddy :D


Skit snygg :P eller?  Aa den kostade 150:-


En söt kofta med gulligt motiv på för 150:-


Ett par sommar shorts med typ blommor på 100:-


Ett midjeskärp.. Tanten lurade mamma på 90:- eftersom det inte äns går att stänga :(


Och ett par solglasögon för 50:-

Sen var pengarna slut :D
Nu ska jag susa ner till coop med pappa som sen ska köra mig till Tessna.
Jag valde att våldgästa henne fast att hon ska upp kl 8 imorgon och jobba!

Men ha en trevlig kväll å så får vi se när jag skriver nästa gång. Håll ögonen öppna ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0