Inflyttningsfest x2

På söndag morgon kommer jag vara heeelt slut... tyvärr är det ju ett måste för mig att städa på pappas kontor varje söndag.
Usch!!

Ikväll ska jag och Jessica susa förbi min kära kusin Malin ännu en gång, denna gången är det lite mer folk i deras fina lägenhet hoppas jag haha.. Hon och Mackan ska ha inflyttningsfest... Så det ser vi fram emot okej?
Imorgon får jag ju inte heller ta det lungt eftersom min syster ska ha inflyttningsfest haha... där lär jag väl inte vara världens party pingla haha med tanke på att jag inte äns har pengar eller dricka för ikväll ;)

Nu sitter jag här och eftersvettas efter duschen. Samtidigt som jag faktist får lite panik... Vad i hela fridens namn ska jag ha på mig?
Jag ville ha Zandras korsette(stavning) men nej nej Josefine går upp i vikt och blir ett fläskberg.... tuttevårtorna kan ju peta ut ögonen på korta människor!! :O

Ojojoj... helst vill jag bara ta på mig ett par jeans shorts och en söt tunika... med högklackat.. det går ju inte? :D
Bruna ben vill jag ha med.

Aja jag får väl rota vidare!

Ha en trevlig helg folket :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0