Facebook

Här sitter jag, alldeles ensam i vardagsrummet... har nog hängt inne på facebook i över 23.000 timmar känns det som :S 
Men vad gör man när man inte har nått liv?
Jag har inte äns duschat idag?! :O 

Fast där har jag ju faktist en riktigt bra anledning eftersom jag har städat hela huset idag eller hur? 
Lite små snuskigt att jag sitter här nu. för vem som helst vet ju hur varmt det kan bli när man dammsuger haha Jajaaa jag ska faktist hoppa in i duschen när jag fått tummen ur och gått till badrummet... soffan är väääldigt lockande just nu!

Jag ska nog till och med satsa på att raka benen idag?! Den du...Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte äns när jag gjorde det senast :D
Gott folk bli inte chockade... men detta är ingenting om man tittar på mina ben ;) HÖHÖ


Nä nu driver jag bara... mina är väl typ sådär hahahha :D
men vafan vem orkar bry sig såhär i vintertid?
Jag går ju inte direkt i små små jeans shorts?! (Tacka gudarna för det)

FLÄSKBERG PÅ G LIXOM!!
nej men hej då då :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0