Vart håller alla hus?

Hallå?
Här loggar jag in ganska tidigt för att vara mig... tänkte vara lite social och prata med folket.
då undrar jag... vart är folket?
tex,
Zandra
Karin
Tessan

ni brukar ju vara inne nu?
Tessan kollar antagligen på one three hill i mängden.
Zandra är nog med D, annars hade hon garanterat legat vid datorn :D
och Karin (tro inte att du ska få reda på något skitsnack nu haha, sååå lunarstorm!!)
hon har väl antagligen varit duktig och gått och lagt sig ;)

så... här ligger jag och försöker se på american got talent...någon snubbe som sjunger...men jag har ett djur brevid mig som snarkar hyffsat högt och hindrar mig från att höra. :D

vågar man höja lite?
tror nog de...

men ha en trevlig nattsömn mina små hjärtan <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0