Stumpan.

Hej mina små älsklingar!
Nu är jag äntligen tillbaka igen efter några dagars arbete hehe... faktist väldigt skönt att det är över nu...
och jag ska sååå sova ut imorgon, den som ringer mig innan 1 vill INTE träffa mig om man säger så hahaha :D
just so you know!!

Jag stod och fundera på vad jag skulle skriva i detta inlägg när jag duschade alldeles nyss hahah, men jag orkar faktist inte anstränga mig och berätta om de små hjortronen som jobbade på morgonpasset hahaha
roliga var dom iallafall, samtidigt som man bara ville.... mangla deras fula face!!!
Den ena tjejen var ju väldigt fräck när man hör henne ifrån disken skrikandes
hon den där sa... 
-" HAR NI INGEN TV HEMMA ELLER?"
jag
- "Jo men ingen som är lika stor som din PANNA!!!!! (lite sådär tyst för tessan och gänget haha )


tänk er denna pannan... mindre rynkig och jaa.. ett kvinnligare annsikte så har vi hennes panna..

hahaha gud vad jag är ond och omogen!! :D men kul var det...
På lördag ska jag hem till Jessica från jobbet och festa en sista gång med henne innan hon flyr landet...
på söndagen ska vi tydligen hem till Monica och Bosse eftersom E6:an var avstängd idag..

sen åker jag snart till stockholm ^^
kuuul....

nu ska jag faktist spendera lite tid på facebook så att jag kan få lite bättre koll på allt :S fattar verkligen inte mkt om man säger så hahaha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0