Sthlm

Så hej hej...
jag har inte speciellt mkt tid över för att sitta här vid datorn men ojdå ^^ skit samma hahah

ska vara uppe hos Svärmor och Svärfar kl 17.00. Men måste få tummen ur röven och dammsuga lite först..
Åker ju till Stockholm imorgon bitti och då är det ju inte så kul att komma hem till en svinstia!
Såå... aa jag kanske skriver ikväll, annars så skriver jag på Måndag igen!



Ha de!
Puss



Jo föresten... jag följer förhoppningsvis med ut på Söndag, min syster får se till att trycka på pedalen!
Jag vill ju verkligen träffa er en sista gång innan ni åker :(

Kommentarer
Postat av: Tessan

sthlm hallå, info tack?!

vad skall du göra där? när åker du hem?

2010-01-14 @ 18:49:03
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

vad ska du göra i stockholm?

välkommen hit iallafall

2010-01-14 @ 20:31:03
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0