Spontan schjopping på K-gallerian!

Tummen upp för det säger jag bara...
var och åt lunch/middag på ThaiEken med Zandra och Tilda, fast hon lämnade oss ganska fort... tryckte i sig ett par vårrullar och sen rulla hon iväg ^^ höhöhöh

Zandra och jag drog oss mot Casseles bara för att titta läget på rean.
Men vad har hänt? Allt fint var ju borta om man säger så.. eller så har dom inte haft något fint under rean :S vad vet jag!
Då vandrade vi vidare till Hotline eftersom Zandra hade hittat någon pälsjacka eller vad man ska säga.. men jag tyckte den var onödig att köpa ^^
så det blev att jag shoppade lite istället...

Mitt tillgodokvitto där gick tydligen ut den 30/12-09 men hon var snäll i kassan.
Har faktist gjort som "en riktig bloggerska" och tagig "golvkort" hahahah
ska jag skriva priset då också?:O



klänning för 600.- (50%rea på de)


259.- (50%rea på den med...)


199:- (50% på dem också haha)
men eftersom tjejen i kassan var så snäll behövde jag bara betala 29 kr för allt detta hahah
sånt sitter gött om man säger så :D
gick vidare upp till skopunkten och köpte ett par stövlar för 300:-


Kanske inte världens snyggaste bild.. men dom är läckra ;)
storlek 38 också... *juuubeeeel*

efter det sprang vi vidare till Lindex i väntan på att bussen skulle gå haha

kommer inte ihåg hur mkt det blev.. betalade 400 kr men då hade zandra köpt lite också ^^
sen tog det slut :D hahaha

men det var väl mkt för att bara handla sådär?:D
tur att man är rik ;)


Nu ska jag lägga upp ett klipp ifrån thailand på facebook för er som vill njuta av våran svit vi hade.
tar några år innan det är klart bara...
Men ha en bra kväll älskade läsare mohahaha(tessan,zandra typ?)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såna legins har jag med :D hihi hade mina på nyår

2010-01-07 @ 21:09:43
Postat av: Jessica

MEN URSÄKTA !! jag är en trogen läsare :'(

2010-01-08 @ 03:11:28
Postat av: karin

klänning kommer jag låna :)

2010-01-08 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0