Skridskor

Toodelooo :)
Här sitter jag nyduschad i min ensamhet... Vet inte riktigt vad som sker, :S

Idag har jag faktist åkt skridskor för första gången på snart fyra år haha, och jadu... Jag var väl inte bäst hahaha men ramlade bara en gång ^^ och deeet gjorde ont.
Blev en sån klassisk vurpa med armbågarna först :( i slooooow motion också haha
fast dagens snyggaste vurpa går nog till Jessica....
Vi spelade lite hockey och Jessica kämpade extremt mkt för att få in pucken när Björn och Ahmed satt framför...
två sekunder senare låg hon på marken och alla tre stod och garva haha.. fastnat i nätet med skenan gjorde hon också hahah :D Kuuul kuuul

Vi hade planer på att åka hem till Björn för att titta på lite film och äta middag. Men killar är ju som dom är och har redan ätit utan oss :/
Så jag och Jessica får väl se hur vi löser det med mat...
Gymmet imorgon också... känns ju som om jag vekrligen är taggad (noooot)
Såå... Nu vet ni hur min dag såg ut.

Ha en fortsatt trevlig afton mina vänner...

Den 5 februari har jag prem bokat ett litet "kalas" med Mary Kay där jag får bjuda med mig fem kompisar...
Och ni behöver inte köpa någonting utan det är bara en rolig och framför allt trevlig grej att göra...
Come Hoooome to meee :D
kl 18.00... men som sagt inget som är 100% bestämt ännu. Jag måste veta säkert ifall ni kommer först.
Tacksam för svar;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

mary kay? Whay info? :D är man bjuden? hahaha

2010-01-31 @ 21:59:01
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0