Shoppingen

Efter någon timmes sömn väcks man av ett sms av Karin...
Hon vill komma hit fast att jag är sjuk?!
Enligt henne är jag ju inte sjuk men vafan skit i henne :D
Jag får helt ärligt se ifall jag orkar träffa henne en stund.

Jag har solen raaakt in i vardagsrummet så det är väl en 200 grader känns det som, Hade nästan hellre haft feber hahah (skoooja:D)

Men jag slänger in bilderna och sen ska jag nog lägga mig i mitt rum och sova lite.. det är kallt där ^^


And here they comes...



En vardagsklänning/topp typ :P Söt tycker jag...

nä fan blogg mår nog inte riktigt som de ska just nu, Går inte att ladda upp bilder :S
då får vi försöka lite senare.
Ni fick ju ett smakprov haha,


Krya på mig ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0