Nu åker jag om ca 10 min ;)

Okej Tessan, eftersom du är så ruggigt efterbliven så kommer jag nu att berätta vad jag ska göra.
Idag åker jag till Stockholm för att träffa min släkt...Min käre syssling tar examen och blir en polis. ( Så passa dig ;) )
vi ska alltså dit på en överaskningsfest! Do you understand me?
Men däremot... Hotellet jag snackar om på facebook är om den 28 eller 29:e Januari.. Eftersom jag vill åka dit då.
Kommer du inte ihåg att vi pratade om det under Gothiaveckan?
Oj vad barnsligt det lät hahaha
för er som inte vet, Vi jobbade under GothiaCup(Innebandy). VI HÄNGDE INTE ;)
förutom Karin då hahah...

Så om du/ni vill åka med mig till stockholm är du hjärtligt välkommen höhö.
Känns det bättre nu tessilessan? <3

nog om det.

Sitter här i Björns kök alldeles ensam i det tysta...väntar på min syster som enligt överenskommelse ska vara här om fem minuter. Hur mkt tror ni på det?
Inte alls mkt om man säger så, just därför jag fortfarande sitter med min varma choklad och har varken smink eller borstat tänderna ^^ Jag är så buuusig änna hahah!

Men ni får ha en jätte trevlig helg här i Götebooorg.
Ses på söndag vid park lane Tessan!

Puss




Ååh jag vill så tillbaka!! Detta är en bild ifrån Koh Hong... en riktig dröm att komma dit <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaaa HAHAHAH! Men nu är du hemma och jag var aldrig med på parklane ^^ (BÖÖÖTER) Du hade trevligt i sthlm iaf? Sen är jag i Idre när ni hade tänkt o dra till sthlm :/

2010-01-19 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0