Nervös inför morgondagen!

Du tror säkert att jag inte tänkt på det, men tro mig haha det ploppar upp bara sådär och jag håller verkligen tummarna!
I know you can do it!
Nämner inget namn haha ännu...
tänkte sms ett lycka till sms men vill inte störa din sömn haha!
Så du vet!

Nu är kl 00.42 och inte en rolig jävel är inne... vad gör man då?
Tessan som brukar sitta vid datorn med mig vid den här tiden på dygnet? vad är det för stil lixom...
och Jessica dissar ju mig och åker på skidresa i en hel vecka bara sådär.
Zandra är också en dissare... fast hon brukar inte orka vara vaken med mig på nätterna så jag är ju van! ;)

men åååååh vad jag blir rastlös såhär på nattetid :D
babblar på gör jag också...

nä men vad säger ni då?
Jag slänger upp en bild ifrån Thailand och sen går jag och gör nått... typ tar livet av mig eller nått :P



Här är jag,Tessan och Catharina när vi äter lunch på Hard Rock i Bangkok just so you know!
Haj då
Puss

Kommentarer
Postat av: karin

ditt sms hjälpte <3

2010-01-12 @ 13:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0