Nelly

Hej

Igår under natten till idag fick jag och Jessica för oss att vi var tvugna att åka till Nellys lagerutförsäljning :P
Vilket vi gjorde... Hahah ringde Karin runt 1 tiden inatt haha och fick med henne också.
Så kl 06.40 tog vi 765 in till staden.

Kastellgatan för att vara exakt ;)
Vi kom dit runt 8 kanske en timme efter öppningen.. hyffsat mkt folk till en början men folk tappade väl tålamodet på de fruktansvärt kassa galgarna som alla kläder bara åkte av ifrån haha vad vet jag.. folket försvann som tur var...
cirka en timme senare var vi klara och jag var 1200 kr fattigare.. tänkte slänga upp några "golvet-bilder" om en stund, min kamera är på laddning bara.

Kavajen är köpt :D:D
Men som sagt.. bilderna kommer sen, nu ska jag bara ligga i soffan med en kopp the och vila maj...
Skriver sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0