Men gott nytt år då!

Då var det ett nytt år igen då ^^
hahah det är ju helt sjukt hur fort ett år kan gå?!
Känns som att det var typ igår vi var och firade nyår senast höhö...

Iallafall, nu börjar vi om :)
Igår började jag dagens "firande" uppe på Heaven23 och drack lite cider med Jessica,Emelie,Sofia,Jeanette och Sofias mamma,mammas vännina m.m.



Mycket trevligt får jag faktist säga, fast att vi inte var där särskilt länge.
Efter det skulle jag och Björn ätit på restaurang, men jag dissade honom och åkte med till Angered. Där bjöds det på 3-rätters och det satt inte helt fel om man säger så haha

förätten var en räkcocktail med räkor,äpple och en massa gott (klart det är räkor i tänkte ni nu :D haha )
varmrätt var fläskfilé med pressad potatis och svampsås :D
och desserten var en stooor skål med fruktsallad och grädde med cacao i ( skiit gott :P )
så det var trevligt, mkt mkt trevligt höhöh

vid halv 10 kom Caroline Roos och hämtade oss, när dom skulle vidare till förlanda och jag inte kunde följa med så fick jag åka hem :p

GUD VAD JAG BABBLAR PÅ, SOM OM NI BRYR ER VAD JAG GJORDE OCH ÅT!!
men det skiter jag i ^^

när jag kom hem så ringde jag hit Björn.. satt och hängde lite med emelie och deras vänner..
När klockan slog 12 låg jag och Björn i jacuzzin och tittade på fyrverkerierna :D
mysigt ^^
sen däckade vi vid 2 eller nått sånt.
Såå... så trevlig var min nyår..


hur hade ni det? :D
Gott nytt år på er folket!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0