Maaaat

Mat är väl något utav det godaste om man ska få äta nått som verkligen sitter dödskönt i kistan? :D
ÅÅh jag är så hungrig va..och ifrån köket börjar det lukta gott..
undrar ni vad som ska landa i min mage?
Idag lagar jag och pappa (mest pappa) våran favvorätt typ...detta kan vi nog leva på i flera månader hihi
vi skall äta en kasslergratäng kan man nästan säga..
det är en massa ris... sen lägger man kasslerskivor ovanpå sådär snyggt haha, där emellan lägger man i små söta goda päronhalvor haha och sen öser man på med bea..
sen vips in i ungnen i några minuter änna...  

kan slänga upp en bild... som dock inte är riktigt samma maträtt men nästan.


Vårat ser mycket godare ut ;)
GOTT!!

Vad ska falla ner i eran mage todaaay?
Ojojoj nu vill jag äta...
skriver antaglien igen så... come baaack, cooom baaaack (väldigt hes röst som i titanic)

öhöhöhöhö...jag är ju sjuk i huvudet! :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHA gott!



Jag satt och sa så "come back come back" när jag var med alex och jimmy häromdagen också xD Härma också av henne (H)

2010-01-03 @ 00:18:24
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0