Lördag idag :)

Jippiiieeeee.. eller?
Vad kan man göra på en lördag då man fortfarande är lite små sjuk?
Man vill inte ligga hemma hela kvällen och titta på tv/ sitta vid datorn eftersom hela gårdagen såg ut så.
Ha ? vad ska man göra? :P

Jag är lite sugen på att gå på bio och smitta ner lite folk...
Måste ju spendera mina presentkort... jag tror jag har 950 spänn i present kort på SF... Så om ni vill gå på bio men inte har någon att gå med? Fråga mig  :D

Jag vill se "DET REGNAR KÖTTBULLAR" i 3D såklar!
Call me if you want to go with me.

Tessan om du läser detta... vilket du inte kommer göra föräns på, jaa söndag kankse måndag?
Så har jag och mamma pratat om att vi kanske kan ha våran trevliga thaikväll den 12:e Februari om det duger för dig,Catharina och Matte?

Skriver det här ifall jag skulle glömma av det.. Sen har jag även en plan på att ha ett litet "Mary Kay kalas den
5:e februari kl 18.00 ifall du är intresserad att komma?
Bra för mig att veta isåfall..

Nu gott folk!!
Ska jag dra mig upp ur sängen och göra en morgonpiss :D sen ska jag eta en frulle...med the!
Ha en trevlig lördag... jag lär väl skriva igen ifall det blir så att jag stannar hemma hela kvällen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske kommer förbi dig vid 11 eller ngt ikväll

2010-01-30 @ 13:54:50
Postat av: den bästa

jävlar ja de va jag som skrev de

2010-01-30 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0