Lets dance!

God eftermiddag!

Idag ska jag vara med Björn (kors in the take) höhöhö...
han var dum nog och berättade att Let´s dance började ikväll... då får han väl ändå skylla sig själv ifall han måste titta på det med mig?

Hade han inte sagt något, hade jag inget vetat! Ha?! :P
Africana vill han äta också... och det är ju gott... om man inte äter det så ofta som jag gör...
någon som har nått gott recept man kan tänka sig äta en fredag?
Annars går ju africana ner ganska lätt haha men jag känner ändå för att testa nått annat.

Nu ska jag städa mitt rum lite hade jag tänkt... för imorgon har jag då ingen tid över för städning!

Ska hem till Jessica. K och festa henne hejdå hahaha om man kan säga så?
Det mongot åker ju ensam till Australien bara sådär.. lämna mig sådär ?!

Dålig stil!!

Men ha en fortsatt trevlig afton vänner.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0