Kreta

Gud vad jag vill tillbaka till Kreta egentligen...
även fast vi var så fruktansvärt trötta och irreterade mot veckans slut så hade vi ändå jäävligt roligt!
Satt precis och tittade igenom våra bilder...
Jag måste gått upp typ 10 kg sen vi var där haha och sånt är ju helt sjukt,
Såg en bild ifrån poole och jag kommer ihåg hur mkt jag bara ville photoshoppa bort det lilla fläsk som låg under min hud på magen haha...
nu när jag såg den tänkte jag " Shit vad jag har gått upp... åååh vad smal jag var där :( "
hahaha Josefine goes svullo!

Det jag vill säga är ju att tiden går så jävla fort... helt sjukt fort...


Här låg vi... och stekte fläsk ;) haha jag skrattar lika mkt åt Zandra varje gång.. :D helt borta hahaha



Hur kommer det sig att ni ville umgås med mig? Titta på mina ögon.. jag ser ju inte frisk ut!!
Hade vi varit i sverige där hade jag då inte fått vara ifred hahaha...in i någon cell sådär...



Haha hjälp.. jag ser verkligen sönder pundad ut!
Men nej Mamma och Pappa... solen,vattnet whatever förstör mina ögon ;D

men men nu ska jag svänga in på ansiktsboken en stund och sen trycka upp två tamponger i varje borre... rinner som en flod.
Jag är sjuuk :(

Godnatt på er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0