Jensens

Glömde skriva vad jag och Björn hittade på innan hockeyn...
åkte faktist in till stan redan vid... jaa tre eller nått?

Då gick vi till Jensens och åt lite... haha satte faktist fem spänn på att dem skulle tabba sig eller ge dålig service( vilket är ytterst vanligt där.)

Men... KORS IN THE TAKE!! höhöh
dem klarade av det hyffsat bra och jaa... maten var väl sådär.. men det var jag som var lite wild och testade nått nytt... deras ribs är väl inget jag rekomenderar! smakar ingenting...

deras mozzarella sticks kan jag ju verkligen rekomendera haha. det är ju trots allt dom som får mig att komma tillbaka haha... åååh vad det rinner i munnen nu!!

aaah ser ni hur gott det är?:O

gud måste nog springa ut och ta mig en macka eller nått ^^

godnatt eller nått.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0