Home again.

Hej på dig du!
Jessica våga aldrig säga till mig att jag har dålig uppdatering!!
somliga är lite bissy på dagarna.. vilket du också hade kunnat vara om du inte hade tackat nej till att ragga små 11-åringar! ;)

Ligger här i min säng och har precis tryckt i mig ett paket med fetost ^^ å så GOTT.
jag har nog varit sugen på det i över två dagar.. så idag fick det ske... och det var ju bra?!

Jag orkar faktist inte skriva så mkt mer... haft en tuff dag idag ;)
och jag hade tänkt att kela lite med min lilla Kajsa-Bajs som är sjuk :(
Hon har en himla massa "sjukdomar"

-Svam i örat
-Magsår
-Irretation/Infektion i tunn och tjocktarmen
-fet är hon också :O (9,nått kg hahaha)
den lilla pfnufsan <3
Så nu ska hon äta antibiotika och losec...

Hon hade tydligen spytt som en kalv igår sa pappa.. haha usch vad elak jag är som skrattar... men jag såg det självklart lite tecknat framför mig när han berättade ^^ (tönt jag vet :D )

Nu ska jag titta på "sverige pussas och kramas"

Gotti nattin
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0