hej igen:P

vad sägs som att försöka igen?



Kanske inte världens slätaste klänning haha men han i kassan slängde bara ner grejerna i påsarna :P
en grå klänning med dragkedjor som detalj :D skit coolt tycker jag...

men vafaaaan är det med blogg idag egentligen???
Jag har precis försökt ladda upp nästa bild tre gånger... ett försökt till och går det inte så får ni allt besöka mig ännu en gång haha..

ååååååååååh det går inte :P


nu gick det.. här är den omtalade kavajen :D:D



Kanske inte bästa bilden men detta är en väst inte med palljetter utan nått annat tungt :P


Och ett par skor för 150 spänn... :P
allt detta för 1200 kr


Har även fått hem mina silvriga converese som jag köpte via en kille på pappas jobb...
aaas heta


DOCK 37:or hahaha... alla som känner mig vet ju att det är långt ifrån min storlek.. men jag töjer allt ut dom :D
Så nu har ni fått se allt nytt. På tiden kan jag ju känna då.

Nu ska jag titta på One tree hill :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0