Hej då Jessica!!

Jag vill börja mitt inlägg med att garva åt alla äckliga människor i Kållered som varken har duschat eller borstat tänderna idag HAHAHAHA!! snuskhummrar ^^
Vaknade av att Zandra ringde för att berätta att det inte kommer nått vatten ur hennes kran.. haha

Då kan man säga att jag tackar enormt mkt mig själv för att jag duschade inatt haha :D
och borstade tänderna hos Björn imorse innan han körde hem mig!

Då är jag ändå hyffsat fräsh ikväll när jag ska hem till Jessica och festa hela natten lång.
Väldigt spännande och framför allt roligt men samtidigt väldigt tråkigt att det i stort sätt är sista gången man får festa med filuren på jaa.. ett år om inte längre?
Det beror ju på hur länge hon vill stanna hahaha :D

Jag och Tessan ska iallafall joina henne natten lång!
Vill någon hjälpa mig vilken klänning jag ska ha ikväll

ååh jag kan inte lägga upp någon bild.. men jag la ju upp dem i förrgår tror jag? Gå tillbaka i tiden och titta på bilderna... tack!
Så nu tror jag inte att jag skriver något mer idag, kanske något snabbt och onödigt inlägg då jag loggar in för att kolla vilken klänning ni valt! hahaha.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0