Hej alla barn

Idag har jag som ni kanske vet varit och tränat med Jessica...
Vi gjorde allt riktigt bra ifrån oss.... svetten rann mellan tuttarna haha :D Usch.. svett är egentligen väldigt äckligt.
Det finns ju ingen mer gång i livet då man känner sig riktigt sunkig och äcklig än när man är svettig?
Jag vill helst bara springa in i duschen, men som ni vet får man INTE springa inne i badhuset..(duschrummet)

Efter en varm dusch och en kokhet bastu började vi göra oss iordning.. vi ville ha maaat och fort skulle det gå...
Så Jessica tipsade mig om någon salladsbar i Mölndal som jag inte visste om :P
Jag ville helst äta på Paprika men vi orkade ju knappast ta oss ända in till stan haha så vi testade "Lemon"
   Tro det eller ej men det var faktist som att komma in till en Paprika "butik" haha fast billigare.

Så tummen upp för dem!


M mm mmm.... Dock var drickan inte så god hahah men dem hade säkert vanligt vatten också.. och det är ju alltid gott att dricka! Nyttigt också ;)
Vi tog cola endast för att höja sockerhalten hahahah ;D
Mkt mat som ni ser... och majs ^^



Slutt :D
Sååå gott folk gå till Lemon era kötthövven!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gottgottigottgott :D:D

2010-01-27 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0