Gothia cup HAHA

ja jag jobbar under Gothia Cup under fyra dagar frammåt och jag skäms lite för att skriva detta, haha men pengar är sitter alltid gott i plånkan ;)

Inatt har jag inte sovit speciellt länge om man säger så.. somnade väl vid 4 eller nått och gick upp kvart över 6..
INTE KUL!!
Så nu sitter jag här hemma och är död som ett jävla köttstycke eller nått :D haha
hade inte tänkt att röra mig längre än till toaletten typ.
Okej?
Vill ni mig nått så vet ni vart jag finns.. toan eller vardagsrummet haha

tänkte bara uppdatera lite så att ni inte blir besvikna när ni väl kommer in till mig!


Nu ska jag titta på femman, det är folk som har apor som husdjur.. Aaaaa(p)gulliga höhöhö



Naaw så söt, det hade väl aldrig suttit fel?:D
Hajdå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0