Godnatt mina små älsklingar

Jadu, guud vilken hetsig dag jag har haft idag du... nooot :P
Jag låg och sov på soffan under tiden pappa och emelie var på hockey.
Frölunda vann... vilket var bra!? :P
Ni som känner mig vet ju mycket väl om vad jag tycker om folk som sove på soffan... eller?
haha iallafall när Björn gö det!!

Han mobbar mig nu för att jag var ärlig och sa att jag hade sovit på soffan.
Men ni måste ju hålla med mig att det är en heeelt annan sak om man är ensam hemma?
Då är det ju de bästa som finns :D

Jag har nog på något konstigt sätt kommit in i en såkallad " Tessan period "
har sett tre filmer idag :O
och film igår också ju? eller var det igår?
aja idag såg jag och pappa bla " En prins i New York" med  Eddie Murphy. Faktist ganska rolig... han har ju en tendens att vara de ^^



Jag borde verkligen sova nu... är as trött men skulle ändå kunna sitta här i några timmar till :S
knasigt!!

Imorgon ska jag ragga killar åt Karin hahahaha ;)
Lammkött vill hon alltid ha... så det ska nog inte bli några problem..

Jag avslutar här då.
Godnatt Mamma och Pappa m.m


Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

DÅLIG uppdatering Jonsson :D

2010-01-04 @ 00:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0