Go natt änna:D

Ännu ett inlägg idag då... Jag har allt varit på hugget!!
Har precis spelat klart det nya wii- spelet... Emelie och Jennie kom ju hem så jag fick sällskap.
Vi han dock inte testa alla grejer eftersom Jennie var tvungen att åka hem, Hon börjar jobba kl 12.00 imorgon haha och eftersom det var hennes spel kunde jag inte öva mer konståkning haha!

Riktigt roligt... typ det ända roliga haha curling sög BALLE!!
Sånt vill jag köpa någon dag.

Men det behövs inte haha för "Björn" (Tore,Kicki och Jonas) har ett sånt hemma så då kan jag ju bara låna det av dem :D
PERFA!!!

nu ska jag kika in på Kinzas,Blondinbellas och Tyras blogg en snabbis för att se hur dem har haft det på ELLE-galan haha och jaa.. jag vet JAG ÄR MOBBAD!! :D

men inte lika mobbad som Zandra. Hon skriver TTYL i sina inlägg hahahaha
(talk to you later för er som inte kopplar)

MOHAHAHAHA

Men god natt sömntutteluttoooor <3
Puss

Kommentarer
Postat av: zandra

HAHAHAHAHA ja, och jag va såååå seriös när jag skrev det med ;)

2010-01-30 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0