Frölunda Torg

Idag skulle jag som ni vet åka till Frölunda Torg för att höra ifall jag får byta telefon snart och självklart då ifall jag hittade någon rolig!
Men vi började traska runt inne på den nya avdelningen och shoppade lite på Gina Tricot istället..
Köpte oss lite rea plagg för 200 kronor...
Kanske tar några bilder och slänger upp en vacker dag.

Sen när vi gick till 3 butiken var den nerstängd för att dem hade flyttat ner till botten våningen.

Vi drog oss ner och där står det en brud med typ 15 mobiler bara.. sådär som dem kan göra i nordstan typ för att göra reklam haha..
det var slutrea på massa skit telefoner.. så jag suckade åt dem och gick till donken haha.
Nu kom jag precis hem ifrån Zandra efter att ha rensat hennes garderob!

Vad mer kan jag säga?
Inget haha

sov så gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0