Fredagsmys i min ensamhet!

God förmiddag gott folk :)
Idag är det fredag och jag kommer vara ensam... ingen vill väl vara med en sjukling som mig haha, eller så är det jag som inte vill vara med en frisking som er. Man vill ju inte smitta ner er :)
Min käre Pappa ska äta reeekor med A och familjen, Min käre syster ska väl göra stan osäker eller nått.

Det blir jag och hundarna, om inte min käre moder kommer och hämtar dem.
Pappa har iallafall frågat henne haha, men jag har inget emot att ha dem ikväll ^^
Lite sällskap kan jag väl få? ;)
Hon kan få komma och gå ut med dem haha... Det om något är inte kul när man är sjuk och det är KALLT ute! Usch...

Tänkte försöka fixa lite med min bloggdesign nu. Blev inte riktigt nöjd , den blev pisstråkig ju haha.
Håller ni inte med mig?

Jag är väl lite åt det enkla och stilrena hållet men ändå ^^
Jag har nog hittat mig en bild som jag vill ha som header...
Spännande...

Ja ni lär väl se ifall det blir bra eller dåligt..
Önska mig lycka till!



Jag gillar att bjuda på mig själv haha, dusch? vad är de? haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om du hade ringt din mamma kunde hon ha kommit och gått ut med hundarna, hållt dig sällskap och pysslat om dig lite. Hon har nämligen varit ledig och haft telefonen på hela dagen men inte hört ett ljud. Puss och kram

2010-01-29 @ 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0