Fredag idag ju:P

Hej gott folk!
Idag är jag trots min onda hals väldigt pigg och rask! Hahah

vaknade väl vid 14.30 andra gången och kände att nu var det nog tid att gå upp.
vilket jag gjorde... jag fick faktist tummen ur och gick ut en liten promenix med hundarna ^^
Då blidde dem gladiga ;) bajsa gjorde dem också höhö!

Sen när jag kom hem så började jag plocka undan en jääävla massa skit som ligger framme...
som vanligt! 
Usch vad jag blir trött på hemmet!
Kan inte pappa ficka en fru som kommer hem och städar och lagar mat istället? :P 
Jag orkar inte städa hela tiden...

Ååh suck!
Idag är det iallafall fredag vilket jag hade varit väldigt glad över ifall jag gått i skolan eller nått..
men en fredag för mig är inget speciellt längre, tråkigt nog haha...
varje dag är som en fredag för mig .... blööööh! 

Hade faktist tänkt att åka till min moder idag men hade visst tagit fel på dagarna och hon hade planer.Så ikväll bär det av till Z-zandra, hon ska ha massa tjejor där så jag fick komma.
Let´s dance fick jag också se på sa hon hihihi!

Bra bra bra haha jag har ju bara sett första avsnittet eftersom jag aldrig får tillfälle till tv fredagar kl 20.00!
Men om min fader skulle kunna komma hem nu då...Jag och Zandra vill eta reekor ikväll...

Men ha en trevlig fredagskväll så ska jag också ha de!
Puss


Haha idag städade jag handfatsavloppet med Björns tandborste hahahaha men jag var snäll och slängde den efteråt ;) Han är ju ändå aldrig här och använder den haha. Jag är nog världens snällaste flickvän :D

Hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0