Felsms.com

Hahahaha jag dööör.... bokstavligt talat!
har på något vänster klickat mig in på www.felsms.com och får mig ju några goda skratt.
Tänkte bara ge lite tips på vad man kan hitta ifrån sidan.
nu är jag ju inne på sms till föräldrar... men det finns ju till chefen,vän,övrigt,aa ni fattar


Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.

Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/


USCH VAD HEMSKT SÄGER JAG BARA :D

Till: Mamma
Sms: Har du fått sprutorgasm någon gång?
Svar: Mamma ringde och lät lite generad och undrade vad det va för konstig fråga jag ställde.

Förklaring: Alltså, det va ju såklart inte till min mamma messet skulle, utan till en tjejkompis som har lite mer sexerfarenhet än mig... Pinsamt som bara den, jag berättade till mamma hur det va.

/Jossan


okej tro mig det är inte jag som skickat :D

Till: Mamma
Sms: Morgon stund har guld i mun, jag har haft kuk i min haha, ibland är jag bara så rolig :)
Svar: Nej, du är inte rolig, vad är det du håller på med?

Förklaring: Oooops, shit fan också, att skicka ett sånt fräckt sms till mamma va inte kul, kan jag lova er. Där sprack min gulliga lilla image som mamma trodde jag hade...

/Dora


Till: Chef
Sms: SMS SERVICE:stadsbiblioteket.se Vi ber dig returnera boken “sex med svin”. Samtidigt vill vi meddela att boken “Att leva med liten kuk” har kommit in.
Svar: Haha Den var rolig

Förklaring: Smset skickades till min chef istället för min man. Han tog det bra men jag vill inte ha skickat ett sånt sms till honom

/Annelie


hahah nej du det får nog vara nog nu, annars orkar ni inte läsa mer...
vill  ni läsa mer får ni klicka på länken där uppe ;)

nämen om man kanske ska försöka sova lite nu?
såhär tidigt har jag inte sommnat på länge.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0