Borta bra men hemma bäst som man brukar säga!

Hej gott folk!
Har ni saknat mig?
Jag är iallafall hemma nu, eller jag kom faktist hem igår men hade inte riktigt tid för att sitta vid datorn då...

Stockholm var lika trevligt denna gången och jag blir bara mer och mer sugen på att åka till stockholm med vännerna.
Igår åkte jag direkt ifrån stockholm till jobbet och städade fort som attans! Fick ju lite hjälp av min syster också ;)
sen fort hem och bytte om.. sen hem till Zandra för lite förfest... och sen in till park lane för att träffa Jessica K ,Marcel och Frida en sista gång innan dem åker till Australien!(Äckliga människor)

Blev väl inte direkt som jag hade tänkt mig men som tur var hade jag med mig lite partysugna brudar haha
Jessica,Zandra,Emelie och Thiiilduuuur ;)
Marcel och frida så man inte spciellt mkt av men jag fick som tur en sista dos av Jessica åker <3
Kom hem runt fem tiden med extremt ömma fötter... :P
så ni ligger jag här död i soffan och ska väl få tummen ur och kliva in i tvålen...
Ska på bio med Pussen och Jessica ikväll..

Det fick bli Avatar 3D eftersom alla ink Björn tjötar om att den ska vara så fruktansvärt bra!
Ja Björn har redan sett den men vill tydligen se den igen :S knäppskalle!

Såå.. ha en trevlig kväll hörrö!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0