Avatar

Oj oj oj.... Vad ska man säga?
Jag är heeeelt...ehm heelt... förstoppad tänkte jag säga hahah men det kan jag ju inte påstå att jag är.
Jag är väl en smula besatt just nu kanske hahaha....

Som ni kankse visste var jag ju väldigt skeptisk till en sån film... inte riktigt min typ!
Jag hade inte heller varit på 3D någon gång... så det var väl det jag såg fram emot mest :D

Biljetten kostade 150 spänn och var apdyr... platserna var piss (rad 2 längst ut till höger).. ja som ni ser var jag inte speciellt peppad haha.

Men 150 spänn släng er i väggen... den är värd 500 spänn typ haha:D
jag vet att Björn är väääldigt nöjd just nu med tanke på att jag verkligen tycke den var grym!
Jag kan lixom inte beskriva den :S

Så som jag brukar skriva när jag lägger upp videoklipp eller någon låt sådär...
ni som inte sett den, gör det!! BAH GÖRÉ!!


ååh, kanske inte världens bästa trailer.. men i filmen är "deras värld" något helt fantastiskt... påminner lite om havet i thailand hahah alla vackra färger å shit.. :D
ååå se den se den se den se den :D:D:D


Jag och Jessica ska även se denna inom snar framtid hahah med 3D såklart..
såg reklamen i början och hoppa till som fan när jag fick en köttbulle rakt mot mig hahaha :D




Nu ska jag hasa mig ut till köket och rosta mig någon macka eller så...

Sov så fruktansvärt gott!
Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

justine ryser bara ho ser trailern, hon nästan gråter då med xD

2010-01-19 @ 21:46:58
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0