Autrip.blogg.se

Godmorgon Godmorgon i stugan!

Vaknade för några minuter sedan och kände mest... ööööööh jag orkar inte gå upp! Man blir så sjukt seg när man alltid är ledig... somnade ju inte föräns vid 4 eller nått igår.
Nu har ju hela dagen gått?! :P

Jag drömde inatt att vi hade riktig tropisk värme här i lilla kållered.. fast på kvällen var det typ 19- grader å skit..
fatta vad skönt det hade varit med värme... sån värme att man knappt kan ha klänning på sig för att det bara rinner om en...

iallafall... fick ju ett litet sms av Jessica Krarup med hennes blogg... hon är ju i Australien och gottar sig just nu.
Dock vet jag inte om hon är duktig på att uppdatera ännu. Men klicka er in så får ni allt en trevlig läsning! ;)

Jag vill verkligen ha sommar...
nää men nu ska jag nog springa upp och trycka i mig några mackor och en stor kopp the eftersom min hals killing me!

Tipsar er om en rolig design sida ifall ni vill trixa lite med eran blogg också höhöh
designadinblogg.se liiixom :p


tjingeling!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0