Är mina vänner bakis?

Hej igen mina vänner :P

Nu har jag duschat, kört lite kissie style och smörjt in mig med nivea brun utan sol haha för skoj skull... och peelat mina tossingar!
Slängde precis på mig mina mysbyxor och en mysig Ed Hardey tröja.. idag är jag slapp.
Nästan lite deprimerad pga städjobbet som förstör varje eviga söndag!!
Det finns inget värre än att inte kunna ligga hemma en hel söndag och bara slappa :)
Men jag får ju pengar... hur många av mina vänner skulle inte vilja ta mitt jobb endast för pengarna?

Säg mig det?
Pappa är hos Stefan och hämtar ännu ett biosystem... vilket vi redan har?
Då måste ni väl hålla med mig om att jag kan få det gamla? :D
erkänn?

Gårdagen spenderade jag på Trädgårn som ni vet, Jag har väl haft roligare utgångar haha
Insåg att trädgårn inte riktigt är mitt typ av ställe.. helt fel musik haha bara en massa " BAS BAS BAS BAS DUNK DUNK DUNK" typ haha.. jag vill höra fjantigare musik, så man kan vara lite oseriös och inte det här
"Hej jag dansar så sexigt jag kan så alla killar kan komma bakom och trycka sitt kön mot mig" Sånt gillar inte jag!!
Jag vill fjanta med mina vänner :D
Några av oss hade iallfall kul och det var ju skönt för dem... Bakis idag mina vänner? :D
jag vet en som är det hahaha rätt åt henne ;)
Känns det bra att läsa mamma och pappa?

Ikväll vet jag inte vad som händer... tänkte träffa Björn men han orkar inte vänta på mig eftersom jag inte har fått tummen ur och åkt och jobbat ännu!
Sen ska han jobba imorgonbitti också.. jävla snö!
Då blir det lite segt att åka till honom ikväll för att se honom sova och sen vakna av att han ska åka hemifrån.
Eller är det jag som är en dålig/lat flickvän?

Nog om det...
Om man skulle sminka sig lite då? Så att man är redo när pappa kommer hem...
Ska passa på att titta ifall praktikanten har fler grejer att sälja. Typ mobilskal till pussen!
Mina converse äger er alla!!


Ska försöka få lite bilder av Jessica från igår..Jag vet allt att det finns några RIKTIGT heta på mig :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0