Ahopp.

Hej jag har tråkigt...
Jag är inte lika inne i Let´s dance som jag var förra året, Känns lite segt iår?
Men om det är någon jag ska heja på så blir det
Elin Kling och Daniel Da Silva!
Han är ju ändå Mölndalsbo... Kållered för den delen..
Jag var rädd för deras hund när jag var liten haha... han sprang alltid runt på deras gräsmatta och var läskig! :D
Lite kul ^^

Min syster är på bio med Jennie Boulwen och hon hade shoppat ett nytt wii spel som jag fick låna ^^ 
Kanske ska testa lite för skoj skull haha. Men man känner sig ju inte lite mobbad? 


Pappa har kopplat in våran gamla VHS-spelare så att jag kan få titta på Sunes Sommar ikväll hahah
DET om något ser jag fram emot. Jag blev överlycklig när jag hittade den i en låda.. Sunes vecka hittade jag också :D
Kuuul kuuul!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0