Skabbigt värre!

Hej på er! :)

Ligger faktist fortfarande kvar i min säng...som om det skulle vara ngt ovanligt när kl bara är runt 12!
Men idag vaknade jag faktist vid 11 tiden :)
Jag ska alldeles strax ta tummen ur och gå upp, äta en frukost och sen ska jag faktist börja städa här hemma.
Min pappa klagar ju så på att jag inte städar haha och nu börjar det bli som min rubrik.. skabbigt värre!

Om jag tittar mig runt här hemma kan jag inte inse att det är mitt hem som är så äckligt.
Nästan pinsamt att bjuda hem folk...

Nä nu peppade jag till mig. Upp och skrubba alla hörn!

Ikväll ska jag nog träffa jessica.. hon ville inte vara hemma och då får hon alltid komma till mig :)
Sån är jag <3



Hahah vill dela med mig av min humor lite... ni måste se detta klipp :D


 


Ha en trevlig dag nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0