Liseberg

Hej mina kära vänner...

Jag tänkte att jag skulle vara lite trevlig och slänga in ett inlägg, var ändå typ 2 veckor sen sist. ( Om inte mer?)
Idag började väl inte min dag på bästa sättet.
Jag och Zandra har varit på Liseberg idag för att skriva på lite kontrakt osv.
Vi skulle ta oss 11.49 bussen och Zandra skulle komma till mig kl 11.15...
kl 11.15 flög jag upp ur sängen eftersom pyttan skällde på Zandra som stod utanför dörren haha...
Jag blir SÅÅÅ trött på mig själv.. eller på min farmor haha

Min käre farmor ramlade och slog sig lite inatt förstår ni.. så kl 07.10 tiden ringdem in kära faster och berättade att hon ligger på akuten med två sprickor i bäckenbotten? ( vette fan vad det var men nått sånt haha). Inte så lätt att somna om då om man säger så :) Hon lever så ni behöver inte oroa er ;)

Men nej nej det tar inte slut här.. efter några tusen vändningar i sängen så somnar jag äntligen... kl 09.00 ungefär ringer min farmor för att prata med pappa. ( Sen NÄR är min pappa ledig på måndagar)
Tanten börjar nog tappa minnet lite ;D

Haha nu förstår ni nog varför jag försov mig va?
Så just nu ligger jag i min säng och har bäddat ner mig för natten!

Nu ska jag leva mina sista dagar till fullo.. för på lördag börjar jag jobba för säsongen och då är det kört!
Kul men ändå inte.

Nej men nu vet ni att jag lever och jag ska sluta tjöta om min morgon!
Ha en trevlig natt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Frugan

hahaha sista dagen som fyllo?! pfff ni hänger ju jämt på stage ;)

2010-04-19 @ 23:35:01
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: karin

hahahah har hon verkligen trillat nu hahahhah, na usch sa far man inte saga men det va valdrig roligt nar jag laste det

2010-04-22 @ 03:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0