K-gallerian

Hej gott folk!

Just nu sitter jag inne på badrumsgolvet med datorn stående på toaletten.. om ni ville veta.
Jag sitter här och väntar på att jag ska ta bussen kvart över :)
Jag, Jessica ,Zandra och Tilda ska ner till K-gallerian (som förövrigt är så fruktansvärt fuult namn) och titta på tapet till Zandra och Tilda ska köpa en påskgul tröja :D och en blå...
jag har då inga pengar till kläder...
ska ju till frissan imorgon hihi!
Jag blir som ett litet barn på julafton när den tanken ploppar upp i mitt huvud!

Imorgon ska vi även ut och fira Nicole som fyller 20 år :)
Jag har fjäskat in mig till fikat innan så jag ska få smaka på den omtalade chokladpajen haha :D
jag hoppas för hennes skull att den är god för mina förhoppningar är höga;)

Nu ska jag röra på mig!
Trevlig afton höhö

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0