Glad påsk

Hej mina kära vänner.

Här kommer världelösa Josefine som inte har någon ork/fantasi för att blogga längre...
Men jag tänkte iallafall försöka vara lite trevlig och önska alla en glad påsk.
Igår åkte jag,pappa och emelie till Båstad över dagen för att träffa lite släkt och äta påskluch och middag

Jag har nog ALDRIG ätit så mkt i hela mitt liv, Bamboo mätt kan ju slänga sig i väggen, Jag var.... PÅSKMÄTT!!
Först vid hmm 14.30 åt vi den sk lunchen.. sill å hela köret.. vid ja ca 15.00 haha åt vi tårta och kaffe osv...
kan ni tänka er hur mätta vi var?

men nej nej det är inte över än haha några timmar senare (och nej jag var inte hungrig då) började dom grilla. :P
Grillat går ju alltid ner haha så det var bara att hugga in.. jag åt en sån god feta ost " kräm" kanske jag ska säga.. hon hade mosat feta ost och pressat i färsk vitlök och sen lite creme fresh. AS gott :D

Kom hem vid 22.30 typ och skulle enligt planerna gått ut på stan. men jag hade ont i magen, var allmänt sleten och kände att det var lite onödigt när man har drygt 1000 kr kvar för månaden. eller?

Nu ska jag nog gå upp ur min säng och äta lite frulle kanske.
Idag ska jag till min syster och äta ännu en påskmiddag.. fast med Mamma,Åke,Mormor,Morfar aa :p
trevligt trevligt och häärligt häärligt ^^

åh hjälp mig jag är störd!!

Men glad påsk på dig hörrö ! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessan

GLAD PÅSK FRU! :)

2010-04-04 @ 22:28:40
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sv, Jo hon ville ju föda där men sedan fick hon inte för att hon var stor innan graviditeten därför kan det vara mer reskabelt eller vad det är och de har speciallisterna på Östra så det fick bli där vare sig hon ville eller ej... :P

2010-04-05 @ 20:56:43
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: ToweJonteBLOGG

Hejsan! Vad fin blogg du har :)

Kika gärna in på våran!

http://towejonte.blogg.se



Ha en bra kväll! :)

2010-04-07 @ 21:31:54
URL: http://towejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0