Västtrafik suger!!!

Jag säger det åter igen!! Deras system fungerar ju verkligen inte...
Idag ringde min kära syster mig vid 08.00 och hade lite smått panik över att dem var en personal kort, Så jag flög upp ur sängen och skulle ta mig till Snipen och sen gå en bit innan kl blev 10! PANIK!!!
Väl på 55:an frågar jag chaffisen hur jag ska skriva för att åka på sms-billjett till snipen, men nej nej man kan ju inte åka på sms biljett i kungsbacka!! (Snipen ligger inte i kungsbacka för er som inte vet det) men jag var nyvaken och tänkte inte så långt haha utan skickar en MV (mölndalvuxen) ?? Why?
Vette fan... sen slår det mig att om jag springer till service kan jag köpa ett 100-kort så kan jag ju stämpla men nej service hade ju inte öppnat ännu! Springer snabbt tillbaka till kungsbackapendeln för att inte missa tåget och väl framme ser jag att det är inställt! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH  skrek jag nog då över hela kållered!
ringde emelie, som inte svarade och ringde sen pappa för att fjäska till mig skjutts ^^

Så idag har jag varit fröken :D och kommer även vara det imorgon... sen ska jag åka och handla mat till middagen!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0