Tandläkaren igen

Idag har jag som ni vet varit vikarie igen... men började inte föräns 11.30 så jag åkte med Emelie kl 9.40 typ och var på mammas jobb sålänge haha tar inte äns 10 minuter att gå till dagiset sen så det var göttit, Jag har nog varit på sveriges snyggaste och snobbigaste tandklenik i hela mitt liv.. dem hade tempurkudde på TANDLÄKARSTOLEN!! jag skojar inte höll på att sommna haha eftersom min kära mamma ville kolla lite i minnen på mig så fick hon ju självklart det.
Hon la lite plast i mina kindtänder eftersom jag har såkallade fickor på sidorna.. dem flesta vet ju att när dom lagt dit plasten måste dom ta en sån där läskig laser grej typ för att det ska stelna.. efteråt kändes det som att jag hade fått lack på läppen men nej nej mamma bara ojade och sa - Ojdå, men det är nog bara jag som bränt dig lite med *den där grejen*! JAG ÄR JU FÖR FAN BRÄNNSKADAD TYP!!

Hon skrattade lite och gav mig någon gel jag ska ha på :O
så nu behöver jag ju knappt klä ut mig på lördag... ;)
jag känner iallafall att jag har väldigt rena tänder nu, har ju varit hos tandläkaren tre gånger på en månad... och inget direkt viktigt har gjorts hahaha, Min hobby är att gå till tandläkaren!
Jag,Anna och Emelie har varit duktiga och handlat all mat till festen idag och jaa jag blev ÖVERKÖRD! Jag vill varken välja servetter eller bröd! Så till er som redan klagar på maten.. NU kan ni inte klaga på mig era töntz!! ;)
Ni behöver faktist inte klaga alls eftersom det kommer bli jätte gott :) Vi fixar nog det ska ni se!!

Imorgon ska jag sova ut.. guuuud så skönt det känns som om det var evigheter sedan( två dagar sen :D )
men men
nu ska jag läsa alla andras tråkiga bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0