Syndat!

Igår fick min mamma och Åke mig att synda :(
Vi var på hockey frölunda- Luleå och självklart förlorade vi stort med 6-2. Pussen var inte speciellt glad om man säger så ;)
men men iallafall eftersom vi var med Åke fick vi komma in i vip baren utan vip-band eller vad man ska säga och så ville jag bara ha en vatten eftersom jag inte får dricka cola.. men åke hörde fel och trodde att jag sa en cola och en vatten.. så jag var ju bara tvungen att dricka upp den eftersom man inte får ta med sig drycken ut därifrån. Men mamma sa att det var okej eftersom jag stod med vatten också haha. Varannan vatten ;) haha sen direkt efter tog jag mig ett V6 tuggummi!! hahaha men tro det eller ej... det var faktist inte lika gott längre! Jag trodde första klunken skulle vara skönare än att baja ;) haha men man blev bara torr och äcklig om tänderna?

Jag klarar mig nog utan cola ett tag haha :D bra braaaaaaaaaaaaaa!!
nu ska jag rycka upp mig lite. duscha och sånt nödvändigt! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0