Mjukglass där bak!

Idag hade Karins hund löst bajs! ^^
Men gud jag mår ju inte riktigt bra, skrev precis Karins namn med ett litet k.. och måste sen ändra det haha... som om ni bryr er ifall hennes K är stort eller litet..

Idag fick jag ett sms ifrån lilla Madde som äntligen fått en lägenhet och samma dag slår det mig att Linn flyttar ju också snart.. Så roligt för folk som får skaffa något helt eget, Jag kan ju knappast skaffa en egen lägenhet nu. Jag har ju Björn... (nu gjorde jag ju samma sak som med k:et höhö) och han har ju sin/våran lägenhet. Fast för mig känns det ju inte som min.. det är ju hans, det var han som skaffade lägenhet och flyttade in med sina saker. Jag har ju bara köpt till lite snygga grejer ^^
Naj vi får nog flytta till något nytt ifall jag ska känna att det verkligen är HEMMA!
Är jag konstig då? eller är jag bara fjantig som vill slösa hans och de få pengarna som jag äger? haha
Jag vill ju iallafall ha ett större vardagsrum och en balkong. Det håller han nog med om.. sen skulle det ju aldrig sitta fel med ett nytt och snyggt kök :D haha

Vi kan ju för min skull hoppas att han inte läser detta inlägg. Fast då kanske han säger att jag inte får flytta in helt till honom och kan därför skaffa en lägenhet som tex Madde och Linn ;)
fast det skulle nog bli lite ensamt!
Bättre att spara och sedan köpa nytt tillsammans med Pussen! <3

Påtal om ingenting... så känner jag att Zandra och Jessica har dissat mig med att hålla mig sällskap på msn under nätterna nu dem senaste dagarna. Vad håller ni på med? :O HA? HAAA?!
sen vet jag även vad jag ska klä ut mig till på lördag nu, kanske jag redans sagt?
Och jag eller ja min syster har även hjälpt mig att komma på vad jag kan ha för mer mat till middagen! Så Jessica om du läser detta kommer jag nog inte behöva din hjälp längre..roligare om ni kommer senare ^^
Sen vill jag påminna er en gång till...

HUNDRAKRONOR TILL MIG INNAN TORSDAG!!
annars blir det ingen mat :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du får 100 kr av mig i stan PÅ torsdag :D

2009-10-28 @ 09:09:58
Postat av: Jessica

Vadå stan på torsdag :O utan mig, sviket ! Men skulle också säga att de är ju du som sviker mig o zandra på nätterna, vi båda är inne nu, vart är DU är frågan !!

2009-10-29 @ 01:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0