Lördag

Idag är jag seg, min näsa har blivit snorig igen :/ jag som började känna mig frisk. Tänkte att jag kanske ska äta apelsiner till kvällsmat senare i natt :) C-vitaminer är viktigt när näsan rinner haha!
Idag ska jag få träffa Björn.. och det är på tiden nu! 
EN HEL VECKA SEDAN VI SÅGS TYP!!!
och jag är nog lite smått ledsen på honom eftersom han försa sig på nått sätt idag.
Tore och Kicki är också sjuka och istället för att han träffa mïg så har han varit där...när dom är två som är sjuka men jag är ju bara lilla jag? :(
Aja han får allt ta och förklara sig sen :P 'Ond är vad han är.. men jag gillar honom ändå:)

uuusch vad jag är trött!!!
idag är det ju lördag och blog awards 2009, jag hade velat vara där haha sen är det hur irreterande som helst att den inte visas live denna gången.. den visas ju tydligen nästa vecka någon gång :P
Jag vill se den idag!! :D
Nu orkar jag inte skriva mer.. men vet inte heller vad jag ska göra. :p Nu kom tessan in på msn :D:D:D:D
henne kan jag prata med!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0